Nuffnang

Tuesday, April 22, 2008

22/04/2008 News--千嬅拒續約無線懶理拍MV/ 黎明舊仇成遠因 / 應昌佑收唔到風要錄音

太陽報

拒續約無線懶理拍MV
千嬅孖同門全體玩失蹤

22/04/2008
文: 影視組

被視為「大婆台」的無線,坐擁多位當紅歌手的合約,但近年多位人氣歌手不賣帳而紛紛離巢,如陳慧琳及楊千嬅相繼不續約。昨日無線為歌曲《光輝大地》拍攝MV,千嬅連同其所屬唱片公司的歌手竟全體失蹤,雙方解釋更出現羅生門。

出名聲大的無線,擁有全港大部分歌手的歌星合約,歌手為免得罪無線,面對其他電視台的邀請均退避三舍。不過,自愈來愈多電視媒體加入,無線的優勢起了變化,多位當紅歌手如陳慧琳、張學友及張柏芝等,為求演出有更大自由度,相繼不與無線續約。昨日無線為08運動會主題曲《光輝大地》拍攝MV,早前傳出因冇獎而拒續約的楊千嬅竟然缺席,連同其所屬的Amusic的旗下歌手亦冇到,包括黎明、衛蘭、衛詩、應昌佑及光良等,令焦點落在去年最佳男、女歌手得主陳奕迅(Eason)及容祖兒(Joey)身上。

對於疑被飛出MV錄影,昨日千嬅出席另一活動時表示全不知情︰「要問番老闆黎生(黎明),我知佢忙,不過公事會即覆。(會唔會覺得可惜?)我都唔知,可能佢知我要預備做火炬手,或者我係代表澳門!你查澳門電視台!」

祖兒:佢有佢諗法!

記者找到MV監製潘裕佳,他指早已通知Amusic:「佢話冇期!(係唔係冇約的歌手就唔請?)我有問過,但佢冇期唔到。」不過,Amusic高層王凱文則有另一說法:「無線冇搵過我,絕對唔係我拉大隊唔去!」可是,其後他透過助手再次致電記者說:「無線有通知我,但係因為佢冇期,總之我同無線合作得好愉快,之後都合作做大騷。」看來有前言不對後語之嫌!

對於千嬅及何韻詩失蹤,Joey也忍不住說:「唔怪得靜咁多,仲以為佢未到!(少千嬅呢個勁敵?)唔好講呢衰!(千嬅唔續約無線喎!)佢有佢諗法,我係有抱負的人,希望可以將自己的歌傳到全世界。(唔續約空間大?)OK啦!我依家同無線關係好舒服,仲想Keep住。」

Eason:要尊重合約!
而千嬅的好友Eason對此事亦表示不知情:「我同TVB仲有約,幾耐就唔清楚,依家同無線關係好,無需要轉,電視係歌手宣傳的好渠道,不過如果可以係第二地方唱歌都幾過癮!我就未試過,尊重合約精神嘛!」提到Amusic全體缺席,Eason不置可否,認為只要唱好歌就可以,而無線契仔李克勤則笑言:「我與世無爭,總之每個人都有權做佢想做的事!」

另外,有指古巨基將離開無線,他昨日表示剛返港而不知情:「一句講哂,流料一則!(向無線解釋?)唔使!我同無線有特別感情,冇打算離開!( 一世都係無線?)結婚都唔夠膽話一世啦!」

No comments: